počítadlo přístupů
online: 9
dnes: 41
týden: 303
celkem: 121604

 

Jsme rádi, že jste si vybrali právvě náš e-shop a uděláme vše pro to, abyste se stali našimi spokojenými zákazníky.  Snažíme se Vám nabídnout zboží přímo od výrobců, tudíž -  nejlepší kvalitu za nejvýhodnější ceny. Prozatím v omezené míře, ale nabídku budeme pochopitelně neustále rozšiřovat. 

 

V případě dotazů neváhejte a kontaktujte nás prostřednictvím kontaktního formulláře nebo e-mailem na  info@happy-life.cz a  nebojte se nám zavolat na telefon : 775988984  :-)

 

Osobní odběr je možný na adrese : Zdravá výživa, Bělohorská 64, Praha 6 / stanice tramvaje DRINOPOL /.

Otvírací doba : po.- čt. : 10 -18 hod. / pauza na oběd 13 - 13,45hod./

                           pátek : 10 -17 hod         /    dtto     /  V pátek před Velikonocemi otevřeno pouze do 15. hod.

Děkujeme za přízeň a přejeme Vám příjemný nákup Váš tým Happy-life.cz

Reklamační řád

Reklamační řád

Helena Krejčíková
IČ:61277924  

se sídlem: Bronzová 2014,

Praha 5, 155 00

zapsané v živnostenském rejstříku vedeným Městským úřadem Praha 13

kontaktní údaje:

email: happy-life@centrum.cz

telefon: +420 775 988 984

www: www.happy-life..cz

(dále jen „prodávající“)


1. V případě reklamace má kupující možnost využít následujícího způsobu: - zaslat produk společně s reklamačním formulářem, kde bude popsaná závada na adresu sídla „Bronzová 2014, Praha 5, 15500“, náklady na dodání zboží hradí kupující. Zboží nelze zaslat na dobírku, takové zboží nebude prodávajícím přijato.

2. Zásilka reklamovaného zboží musí být kompletní včetně veškerého příslušenství, dokumentů a to v takovém stavu, jaký byl při prodeji / převzetí zboží. Zásilka musí obsahovat doklady prokazující koupi zboží., musí být zabezpečena tak, aby během přepravy nemohlo dojít k jejímu znehodnocení.

3. Kupující je povinen užívat vždy ochraných materiálu určených pro přepravu zboží. Zboží v žádné případě nebude přijato a reklamace tak nebude vyřízena v případě, že bude zboží zasláno na dobírku. - Jakmile bude zboží obdrženo k reklamaci, prodávající informuje kupujícího  o přijetí tohoto zboží na kontakt zvolený kupujícím.

4. Povinností kupujícího je zboží zabalit tak aby nebylo poškozeno.

5. V případě oprávněné reklamace u poškozeného zboží, bude zboží vyměněno nebo bude kupujícímu vrácena kupní cena.

6. Povinností kupujícího je přiložit ke zboží veškeré dokumenty o koupi, které obdržel.

7. Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody, které vznikly z provozu produktů, funkčních vlastností či škody, která vznikne při neodborném používání, odpovědnost nepřebírá ani v případě vnějších vliů nebo chybnou manipulací. Záruka se také nevztahuje na vady takto způsobené.

8. Z hygienických důvodů je zboží přijato pouze v neporušeném obalu.

9. Jestliže výrobce poskytuje delší záruku než je stavnovená zákonem, je toto datum uvedeno v katalogu.

10.V případě zamítnuté reklamace je prodávající oprávněn zaúčtovat náklady na reklamační řízení stejně tak náklady na manipulační poplatky.

11. O stavu a vyřízení reklamace bude prodávající kupujícího informovat na jím zvolený kontakt.

 

Tento reklamační řád vstupuje v účinnost a platnost dnem 14.09.2019

X

Tento e-shop využívá cookies a bez jejich použití není schopen fungovat. Nesouhlasím s použitím cookies na tomto e-shopu (zobrazí se prázdná stránka).